FAQ

 

1.CZY RYSUNEK NA KUBKACH JEST TRWAŁY?

Tak! Kubki Jędrków malowane są specjalną farbą do porcelany i utrwalane termicznie, co zapewnia trwałość rysunków. Malujemy je jednak ręcznie i tak polecamy myć! 

2. CZY KUBKI MOŻNA MYĆ W ZMYWARCE?

Kubki Jędrków malowane są ręcznie i tak też zalecamy, aby je myć. Najlepiej delikatną stroną gąbki (Jędrki też nie lubią silnych detergentów, szczotek oraz długiego namaczania).

Wiemy jednak jak jest…Jeśli już zdecydujesz się na włożenie ich do zmywarki unikaj programów do silnych zabrudzeń oraz wyciągania kubka przed jego ostygnięciem.

3. NIE ZNALAZŁEM/AM KUBKA DLA SIEBIE, CZY REALIZUJECIE ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE? 

Tak! W tym przypadku najlepiej (i najszybciej) napisać do nas na maila: kontakt@jedrki.pl.

W treści maila podaj nam rodzaj kubka, na którym chcesz wykonać napis, tekst oraz czcionkę, jaką chciałbyś, żeby był namalowany. Jeśli masz szkice, materiały, inspiracje z Internetu – śmiało, załącz je do maila – im więcej informacji od Ciebie, tym dla nas lepiej!

W odpowiedzi na Twojego maila z wytycznymi, napiszemy jaki jest koszt wykonania takiego kubka – jeśli go zaakceptujesz, zaczynamy malowanie! Projekt trafi do Twojej skrzynki mailowej i jeśli będzie dokładnie taki jak sobie wyobrażałeś, dokończymy transakcję 😊

4. CZY MOGĘ SPERSONALIZOWAĆ BARDZIEJ KUBEK?

Oczywiście! Wystarczy, że w komentarzu do zamówienia wpiszesz słowa, które mamy dopisać, a my zrobimy to po drugiej stronie kubka. Mamy jednak limit słów – jeśli chcesz dopisek dłuższy niż 5 słów, napisz do nas koniecznie przed zakupem, abyśmy mogli ustalić cenę za dodatkowy napis.

5. JAKI JEST CZAS DOSTAWY?

Jędrki powstają w terminie 3-4 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.


Jeśli jednak potrzebujesz kubek szybciej, napisz do nas: kontakt@jedrki.pl – wiemy, że czasem czas tak szybko mija, że…nagle okazuje się, że kubek potrzebny jest wcześniej! Zrobimy co w naszej mocy, żeby do Ciebie dotarł.

Prosimy, zwróć też uwagę, że kubki malujemy ręcznie – w okresach wzmożonego ruchu (Święta, okres ślubny, itp.) czas realizacji może się nieznacznie wydłużyć. Może również wydłużyć się czas dostawy kurierskiej (tutaj niestety nie jesteśmy w stanie nic przyspieszyć!)

6. CZY WYSTAWIACIE FAKTURY?

Tak, wystawiamy faktury. Jeśli ją potrzebujesz, napisz do nas na maila: kontakt@jedrki.pl

7. CZYM WYSYŁACIE PRZESYŁKI?

Jędrkowe kubki podróżują po świecie kurierem, tak, aby Twoja przesyłka była u Ciebie jak najszybciej. Realizujemy również zamówienia z inną formą wysyłki, jednak w tym przypadku jest ona ustalana indywidualnie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl